Kako izgleda izrada web trgovine?
Planirate izradu web trgovine i zanima vas kako to izgleda u Kaizen IT? Na pravom ste mjestu.
Web shop (web trgovina ili internet trgovina) je mjesto na internetu putem kojeg kupac ima mogućnost kupiti proizvode od trgovca u realnom vremenu. Riječ je zapravo o web stranici koja sadrži katalog proizvoda koje kupac može dodati u košaricu i, u konačnici, kupiti putem internet transakcije.
Evo kako proces izrade web trgovine izgleda u Kaizen IT u 6 kratkih i jednostavnih koraka.
01
Slanje i prihvaćanje ponude, potpis ugovora te uplata pologa


Ovo je standardni prvi korak suradnje zbog pravnog osiguranja, kako naručitelja, tako i ponuditelja. Najprije ćete zaprimiti ponudu. Po prihvaćanju ponude potpisat ćemo ugovor o suradnji, a nakon toga je potrebno uplatiti 50% ukupnog iznosa ponude kao financijsko osiguranje.
02
Ispunjavanje upitnika o preferencijama i dostava sadržaja


Svaka poslovna suradnja počinje upoznavanjem naručitelja i njegovih zahtjeva u vezi narudžbe. Tako ćete vi najprije, online ili usmeno, ispuniti standardni upitnik s preferencijama o vašim zahtjevima. Tu ćete nam reći kako ste zamislili vaš web shop, koje boje preferirate, imate li vizualni identitet, što točno planirate prodavati na internet trgovini. Bez brige! Ne trebate odmah znati odgovor na sva ova pitanja.
Fotografije i opis proizvoda i poslovanja također je potrebno dostaviti. Također nema razloga za brigu ako i to za sada nemate. Svakako će vam biti pružena stručna podrška u kreiranju toga sadržaja.
Posao s vaše strane je govorio pa u potpunosti odrađen. Ostaje još samo malo u koraku 5.
03
Izrada prijedloga dizajna


Sada je red na nama. Prema vašim preferencijama i sadržaju napravit ćemo prijedlog dizajna web trgovine. Za svakog klijenta pripremamo custom dizajn bez gotovih predložaka. Biramo fontove i paletu boja koje rezoniraju s vašim poslovanjem. Razmještamo sadržaj tako da posjetitelje potiče na kupnju i tako generira prodaju.
04
Povratne informacije i revizije


Nakon prezentacije početnog prijedloga dizajna, saslušat će se vaše povratne informacije i bit će napravljene sve potrebne revizije. U međusobnoj suradnji, doći ćemo do najboljeg rješenja za vaše poslovanje.
05
Zakup domene, hosting paketa i payment gateway-a


Da bi web trgovinu stavili u funkciju potrebni su nam domena, hosting paket i payment gateway. Ovo sve je vlasništvo naručitelja. Zato je najbolje da vi kao naručitelj sami za sebe zakupite domenu, hosting paket i payment gateway. Od Kaizen IT u ovom koraku suradnje možete očekivati stručnu podršku i preporuke.
Napomena: Svaki registrirani poslovni subjekt u Hrvatskoj ima pravo na jednu besplatnu .hr domenu. Više o tome pročitajte OVDJE.
06
Plaćanje računa i launch web trgovine


Posljednji korak naše suradnje je plaćanje računa i ispostava web trgovine. Nakon što račun bude plaćen, na vašem hosting paketu će osvanuti potpuno spreman i personaliziran web shop. Domena će biti registrirana na ime vašeg poslovnog subjekta, a payment gateway će obrađivati internet transakcije tako da uplatu sjedaju na vaš poslovni račun. Ovime ste postali ponosni vlasnik web shopa.
Čestitamo!